Karya Amal oleh hamba_tarbiyah

Beberapa Isu Timbul Kebelakangan Ini

Jan 13, 2010 , Posted by hamba_tarbiyah at 12:48 AM


 Promosi blog PAS Kawasan Kangar. Ikuti isu-isu menarik sekitar Perlis di blog ini. (Klik gambar untuk terus ke blog PAS Kawasan Kangar)

Beberapa isu yang sangat berbahaya timbul kebelakangan ini. Saya kira ia bukan isu biasa, dan tidak juga luar biasa.

Saya kira ia juga bukan semata-mata isu malahan sebenarnya isu yang sengaja ditimbulkan untuk menutup dan mengaburi isu yang melanda negara malahan sebenarnya sengaja untuk menutup kesalahan sesetengah daripada mereka.

Dalam keadaan banyak isu inilah, sejak kebelakangan ini banyak benar halangan dan kekangan untuk saya menulis.

Kesan daripada itu saya sedar, ia menjejaskan mood sahabat-sahabat untuk mengunjungi blog ini.

Jelas saya lihat, bilangan pengunjung mula menyusut dari hari ke hari. Saya mohon maaf kepada sahabat-sahabat pengunjung kerana sudah lama tidak menulis dan update blog ini.

Saya kira ia adalah halangan yang tidak dapat dielakkan dan ada beberapa perkara dan urusan yang lebih aula untuk saya segera dan lakukan.

InsyaAllah saya akan cuba untuk menulis beberapa ulasan isu bersandarkan maraji' yang thiqah dan analisis yang benar berkaitan masalah yang melanda negara ketika ini, ia sedang dan masih hangat dan sudah tentunya sukar untuk reda.

Kekangan dengan mesyuarat dan beberapa gerak kerja tarbiyah membataskan waktu saya untuk menganalisi dan menulis.

InsyaAllah akan saya titipkan perkara-perkara ilmiah tersebut untuk tatapan para pengunjung sedikit masa lagi jika berkelapangan, moga dipermudahkan.

Wallahua'lam.

Currently have 0 comments:

Leave a Reply

Post a Comment