Karya Amal oleh hamba_tarbiyah

Boikot Pengaruh Yahudi Dahulu

Feb 23, 2009 , Posted by hamba_tarbiyah at 5:53 PM

Sebenarnya krisis politik di Perak masih lagi belum reda, tambahan pula saya dengar ura-ura yang mengatakan DUN seluruh negeri Perak bakal dibubarkan. Lagi desas-desus bergoncang apabila ADUN Bota dan Jelapang kini dikatakan ingin meletak jawatan kerana tidak tahan dengan tekanan daripada rakyat yang mereka hadapi setelah mereka memihak kepada BN walaupun "mengisytiharkan" diri sebagai ADUN Bebas. Walaubagaimana pun, kita tunggu khabar baru dan tepat dari Perak untuk posting akan datang, InsyaAllah. Kita tinggalkan dahulu isu ini kerana saya ingin menarik perhatian semua untuk kita lihat isu pemboikotan ekonomi terhadap Yahudi yang telah dilancarkan di Malaysia.

Kekuatan ekonomi dan ketenteraan merupakan aspek penting dalam pembangunan sesebuah negara jika ia dilihat dari sudut material. Ia merupakan hujah yang sangat "releven" bagi sesetengah mereka yang mendokong sesebuah pembangunan yang berasaskan kebendaan dan realistik semata-mata.


Hari ini umat Islam di Malaysia masih lagi ketinggalan jauh dalam kedua-dua bidang ini apatah lagi jika ia dibanding dengan negara-negara membangun yang lain. Kita, umat Islam di sini sedang mengejar dan terus mengejar untuk mencapai kemajuan yang disasarkan, tetapi sehingga hari ini ia masih lagi berada ditahap yang kurang memuaskan dan dilihat masih belum cukup berjaya dalam mencapai matlamat untuk membangunkan kedua-dua bidang tersebut. Kita masih lagi berlari, dan terus berlari malahan mungkin melakukan pecutan semaksimum mungkin untuk meletakkan negara kita sebaris dengan negara-negara maju yang lain dalam kedua-dua bidang ini malahan mungkin lebih jauh daripada itu matlamat kita untuk menguasai dan memonopoli ekonomi dan politik dunia.

Dalam keadaan kita terus kejar dan mengejar matlamat material yang kita sasarkan, sedar atau tidak masyarakat Islam di Malaysia sebenarnya semakin jauh dan terus jauh dari pembangunan jiwa dan mental yang sewajar menjadi teras kepada pembangunan sesebuah masyarakat dan negara yang diidam-idamkan. Kemegahan bangunan pencakar langit dan kecanggihan teknologi yang dizahirkan telah mengaburi mata masyarakat Islam sehingga menghiburkan hati-hati mereka malahan menjadikan mereka lupa tentang hakikat sebenar kehidupan dan matlamat mereka diciptakan di dunia.

Pembangunan yang tidak sehebat mana, tambahan pula masyarakat yang mula hilang moraliti dan maruah menjadi pemangkin untuk mengundang kepada keruntuhan dan kemusnahan sesebuah tamadun atau negara yang telah dibina. Ia tidak mustahil jika berlaku apatahlagi ketika ini budaya Yahudi mula merebak dengan seteruk-teruknya dalam kehidupan masyarakat khususnya kepada remaja-remaja walaupun kita sedang berusaha untuk memboikot ekonomi mereka.


Budaya Yahudi: Semakin Kritikal


Setelah peristiwa berdarah berlaku di Ghozzah(Gaza) sehingga mensyahidkan lebih kurang 1400 warga palestin, timbul "figure-figure" dalam masyarakat menjadi hero untuk meraih sokongan dalam menunjukkan sokongan mereka kepada Palestin. Lebih membanggakan apabila slogan "Boikot Israel dan Sekutunya" mula dipasak dan terpampang di sana sini dalam keghairahan "pelakon-pelakon" ini menunjukkan perasaan tidak puas hati mereka kepada Yahudi. Turut serta suara padu ditunjukkan di pentas-pentas hiburan yang mungkin dahulunya dicemari dengan "najis-najis konsert" mula meriah dengan "banner" dan sepanduk melaungkan "Save Palestin", "Boikot Yahudi", "Kami Cintakan Keamanan"dan sebagainya. Betapa hebatnya mereka menunjukkan "caring" mereka kepada Palestin. Betapa sensitifnya mereka terhadap kehidupan rakyat Palestin sehinggakan air mata mereka mengalir. Paling menjelikkan apabila betapa hebatnya mereka menunjukkan kemarahan serta ketidakpuashatian mereka kepada Yahudi walhal mereka tidak sedar bahawasanya segelintir mereka masih dipergunakan oleh Yahudi dengan budaya dan cara kehidupan Yahudi.


Amat menyedihkan kita pada hari ini apabila ramai di kalangan umat Islam di Malaysia hanya pandai "berlakon", dan menunjukkan retorik kemarahan serta kebencian mereka terhadap Yahudi, sedangkan mereka tidak sedar budaya hidup yang mereka jalani dan telah sebati dalam norma masyarakat ketika ini merupakan budaya yang diciduk daripada Yahudi. Mereka tidak sedar bahawa sebahagian besar pemuda-pemudi di negara ini telah rosak binasa dengan budaya songsang Yahudi.

Umat Islam ketika ini telah terjebak dengan perangkap Yahudi yang bijak mengatur perancangan untuk melemah dan menjahanamkan umat Islam dengan budaya-budaya songsang mereka. Budaya-budaya jahanam Yahudi ini telah berjaya meratah pemuda-pemudi kita. Ramai di kalangan umat Islam yang melaungkan seruan "boikot Israel", sedangkan masih ramai yang membeli produk Israel apatahlagi meniru cara pemakaian dan kehidupan mereka. Ini adalah tindakan retorik sebahagian daripada kita yang membuatkan kita sebagai salah seorang yang mempunyai kesedaran dan kefahaman merasa terkilan dan cukup sedih.

Remaja Mempertahankan Budaya Yahudi


Amat sedih apabila hari ini kita lihat, remaja Muslim khususnya di kalangan anak gadis mula meninggalkan sedikit demi sedikit budaya Islam dalam kehidupan berpakaian mereka. Mereka langsung tidak merasa bangga jika mengenakan pakaian-pakaian ketimuran apatahlagi pakaian-pakaian Islam yang menjaga aurat mereka, malahan mereka merasa malu untuk menyarung pakaian-pakaian yang bukan sahaja dianjurkan oleh agama malahan sebenarnya bertujuan untuk menjaga maruah mereka. Adakah hina dan jatuhnya maruah jika mereka memakai pakaian yang dianjurkan oleh agama?

Berbaju T, berlengan pendek, memakai sarung lengan, dan berseluar Jeans yang menampakkan bentuk tubuh dari atas sampai ke bawah seolah-olah merupakan pakaian yang sudah sinonim dan biasa bagi anak gadis Muslim. Malahan mereka mungkin merasa bangga dengan "adat" dan "trend" berpakaian sebegitu rupa. Lebih teruk lagi ada yang merasakan ia langsung tidak melanggar adat ketimuran malahan tidak melanggar hukum Islam. Inilah menunjukkan betapa berjayanya Yahudi "membasuh" otak
anak-anak gadis Muslim untuk mereka terus menerus menjaja budaya Yahudi laknatullah ini.

Tidak Mahu Hipokrit, Bukan Alasan

Lebih malang lagi bagi umat Islam, apabila golongan pemuda-pemudi menggunakan alasan "hipokrit" untuk mengiyakan dan mempertahankan cara berpakaian Yahudi. Ini secara tidak langsung menunjukkan mereka mengiktiraf budaya Yahudi dalam kehidupan mereka yang sebenarnya merupakan musuh mereka dan musuh kepada agama mereka. Jika apa yang dibawa oleh Yahudi dipertahankan dan diiyakan, mereka seolah-olah menjadikan Islam sebagai musuh. Adakah mereka masih tidak sedar?


"Aku memang macam ni, aku tak nak hipokrit, aku nak jadi diri aku sebenar". Ungkapan ini sering kali kita dengar, malahan sudah agak bosan untuk mendengar alasan yang sebegini rupa. Jika anda benar-benar ingin menjadi diri anda yang sebenar dan anda benar-benar tidak mahu hipokrit, cuba tanya pada diri anda, siapakah diri anda yang sebenar? siapakah diri anda yang sebenar?? adakah anda merupakan hamba kepada Allah atau hamba kepada "trend" dunia? Jika anda masih lagi terpengaruh dengan solgan "hipokrit" yang dibawa Yahudi, nescaya anda akan menjadi hamba kepada "trend" dunia bukan menjadi hamba kepada Allah, dan bukan menjadi diri anda yang sebenar, kerana menjadi hamba Allah itulah sebenarnya diri anda. Jadi anda memang benar-benar hipokrit, bukan hipokrit pada diri sendiri, tetapi kepada Tuhan yang menciptakan anda iaitu Allah. Jika anda benar-benar ingin menjadi diri anda yang sebenar, maka anda perlu berbalik kepada Allah, kerana diri anda sebenar adalah merupakan hamba-Nya, maka anda perlu patuh kepada segala perintah-Nya.

"Trend" berpakaian yang
dipengaruh budaya Yahudi

Seharusnya golongan pemuda dan pemudi perlu sedar, pakaian yang tidak menjaga aurat adalah pakaian yang dianjurkan oleh Yahudi. Pakaian Yahudi bukan sekadar atas nama dan "brand"nya tetapi atas dasar dan konsepnya bertujuan untuk merosakkan remaja Muslim seterusnya membuatkan mereka berani sehingga sanggup melawan dan menyanggah hukum-hukum agama mereka sendiri. Ini adalah kerja sebenar Yahudi untuk menghancurkan Islam.

Mungkin hari ini Yahudi bertepuk tangan apabila mereka berjaya menjadikan budaya jahanam mereka sebagai norma kehidupan remaja-remaja Muslim. Malahan mungkin juga hari ini Yahudi telah pun mengadakan pesta untuk meraikan kegigihan kita sebagai remaja Muslim mempertahankan budaya mereka di negara sendiri.

Maka kita sebagai pemuda dan pemudi Islam, sewajar sedar dan insaf bahawa cara berpakaian ranggi, mengikut "trend", yang menampakkan bentuk tubuh dan aurat apatahlagi ketat khususnya kepada remaja perempuan merupakan cita-cita yang telah dirancang oleh Yahudi setelah sekian lamanya. Ini merupakan intipati yang ada dalam Protokal Yahudi yang meletakkan matlamat mereka untuk merosakkan wanita Islam dan mengembangkan pergaulan bebas. Anak gadis Melayu juga perlu sedar bahawa mereka telah termakan dengan Protokol Yahudi ini. Jika mereka masih berdegil dan menyatakan bahawa tiada kena mengena budaya ini dengan Yahudi, maka mereka perlu sedar, mereka telah berjaya diracuni oleh musuh Islam malahan mereka telah membenarkan musuh Islam untuk menghancurkan mereka dan agama mereka iaitu Islam.

Tidak ada gunanya untuk kita memboikot ekonomi Yahudi
kerana mereka telah mewariskan ilmu dan budaya mereka kepada generasi pemuda-pemudi kita pada hari ini. Yahudi masih boleh bertahan dan bersandar pada generasi ini. Tiada gunanya untuk kita menyerang mereka sekiranya remaja-remaja khususnya anak gadis Muslim ini masih membiarkan Yahudi menguasai mereka seterusnya menjadi agen-agen penyebar yang sangat effektif untuk menjatuhkan Islam dengan budaya songsang ini pada masa yang akan datang. Inilah kesedihan yang perlu dirasai oleh setiap masyarakat Islam di Malaysia, kerana mereka merupakan harapan negara dan agama.

Betapa berjayanya Yahudi meracuni pemikiran anak-anak muda dengan mensebatikan hujah "hipokrit" dalam mengiayakan segala tindakan dan budaya mereka. Tidak lain tidak bukan tujuannya supaya anak-anak muda Islam ini sendiri yang akan mempertahankan budaya Yahudi laknatullah dan mengenepikan malahan menyanggah hukum-hukum Al-Quran dan undang-undang agama mereka sendiri.

Amatlah malang jika ia berterusan dan sekiranya golongan pemuda-pemudi m
asih lagi tidak sedar dan masih tidak melakukan perubahan yang sawajarnya. Sekiranya ia masih berterusan, tidak salah jika dikatakan bahawa andalah sebenarnya yang telah menjadi pemangkin untuk memudahkan Yahudi menguasai dunia umat Islam dan andalah sebenarnya yang telah menjadi pemangkin untuk Yahudi menghacurkan dunia Islam keseluruhannya. Adakah anda tidak merasa bersalah? Anda telah membantu musuh-musuh Islam.

Ayuh sahabat-sahabat, kita perlu sedar bahawa kitalah merupakan harapan dan tonggak kepada agama dan negara, kitalah yang akan menjadi penjaga agama dan negara agar ia tidak tercemar dan dicemari oleh musuh, kitalah yang bakal mencorakkan negara dan generasi yang akan datang. Kita tidak mahu budaya musuh kepada agama kita menjadi sebati dan lumat dalam kehidupan kita seterusnya juga kehidupan generasi kita pada masa yang akan datang kerana kita sayangkan Islam.

Ayuh! Kita boikot budaya "jahanam" mereka, kita boikot ekonomi mereka, kita boikot secara serius dan tegas kerana kita adalah pemuda-pemudi Islam yang tidak boleh diperleceh apatahlagi dipergunakan dengan begitu mudah oleh mereka.

Kita akan dipertanggungjawabkan dengan setiap perbuatan yang kita lakukan. Jadi, janganlah sesekali mempertahankan budaya musuh yang menginginkan Islam lenyap dimuka bumi. Janganlah sesekali kita menjadi pemangkin kepada berjayanya perancangan jahat mereka.
Ayuh kita boikot Yahudi, kita hancurkan mereka!..hancurkan budaya mereka!!

Nasihat Pemuda-Pemudi:



Currently have 0 comments:

Leave a Reply

Post a Comment